Απόδραση στη Θάσο στο καλοκαιρινό “Into the Night”

Οι αποδράσεις αποτελούν αγαπημένο κομμάτι της εκπομπής μας και σε κάθε ευκαιρία δραπετεύουμε, προκειμένου να γνωρίσουμε αλλά και να καταγράψουμε για εσάς, τις ομορφιές της Ελλάδας μας. Αυτή τη φορά η πρόσκληση για ταξίδι ήρθε από δύο φίλους καλλιτέχνες.

Ο Δημήτρης και ο Μάκης Καστόπουλος, γνωστοί ως «Adam Aman» μας κάλεσαν στην καταπράσινη νήσο Θάσο για να γιορτάσουμε μαζί τους της απονομή του Χρυσού τους Δίσκου, με τον τίτλο «Τα Καλά παιδιά». Και εμείς, μετά χαράς, αποδεχτήκαμε την πρόσκληση!

11112897_629336787203527_7566087215584291370_n
    Ξεκινήσαμε ένα πρωί του Ιουνίου από τη Θεσσαλονίκη οδικώς και αφού οδηγήσαμε περίπου για δύο ώρες φτάσαμε στο Λιμάνι της Κεραμωτής. ( Ανατολικά και σε απόσταση 42 χιλ. από την Καβάλ, το λιμάνι της Κεραμωτής, είναι το πλησιέστερο σημείο στην Θάσο από όπου διακινείται ο κυριότερος όγκος επιβατών και εμπορευμάτων από και προς το νησί). Από εκεί επιβιβαστήκαμε στο πλοίο Στέλιος Φιλιάγκος το οποίο είχε προορισμό το Λιμένα της Θάσου. Κατά τη διάρκεια της πλεύσης μας(45 λεπτά), ανεβήκαμε στη γέφυρα, γνωρίσαμε τον Καπετάνιο Στέλιο Φιλιάγκο, ο οποίος μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες για το νησί αλλά είχαμε και την ευκαιρία να γίνουμε και εμείς οι ίδιοι «καπετάνιοι» του πλοίου …για λίγο (πάντα υπό την επίβλεψη του κου Φιλιάγκου-σαφώς)!

20150612_1217542015-06-12 14
    Φτάνοντας στον Λιμένα αφήσαμε τις αποσκευές μας στο ξενοδοχείο και η εκπομπή “Into the Night” ξεχύθηκε στο νησί για να γνωρίσει μέσα στο λίγο χρόνο που είχε (περίπου 24 ώρες) τα κάλλη του. Κάναμε βόλτες στο Λιμένα, συναντήσαμε γνωστούς και φίλους και έπειτα κατευθυνθήκαμε προς την Παναγία για να γνωρίσουμε τον κο Γιώργο Φιλιππίδη, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης εταιρείας εξόρυξης και επεξεργασίας του παγκοσμίως γνωστού για τη λευκότητά του Χιονόλευκου Μαρμάρου Θάσου.

Αφού είδαμε από κοντά τα περίφημα μάρμαρα της Θάσου, κατηφορίσαμε προς την απαράμμιλης φυσικής ομορφιάς παραλία, στο “Porto Vathy- Marble Beach” , της οποίας τα καταγάλανα νερά «αγκαλιάζονται» από ένα δάσος με ελιές (Άλλο να σας το λέμε και άλλο να το βλέπετε- εμείς θα φροντίσουμε να το δείτε σύντομα!).

20150612_174753
    Μετά την μίνι ξενάγηση στο νησί έπρεπε να επιστρέψουμε στη βάση μας, στο Λιμένα για να προετοιμαστούμε για την μεγάλη βραδιά των Adam Aman. Στις «Μούσες» οι Adam Aman είχαν προετοιμάσει μία μοναδική live βραδιά, όπου είχαν προσκαλέσει όλους τους τους φίλους αλλά και πολλά ΜΜΕ.

Special Guest της γιορτής τους ήταν ο Άγγελος Διονυσίου ο οποίος τους απένειμε τον Χρυσό Δίσκο και τραγούδησε μαζί τους, με πολύ κέφι, μεγάλες λαικές επιτυχίες. Το κέφι κορυφώθηκε, όλο το μαγαζί χόρευε στους νεορεμπτέτικους ρυθμούς των Adam Aman και τότε καταλάβαμε γιατί τα «Καλά Παιδιά» από τη Θεσσαλονίκη άξιζε να γίνουν…. «Χρυσά»!

Η επόμενη ημέρα μετά την μοναδική φιέστα που μας χάρισαν οι Adam Aman, δεν περιλάμβανε πολλές δραστηριότητες. Ένας καφές σε ένα ακόμη πανέμορφο beach bar κοντά στο Λιμένα και επιβίβαση στο πλοίο Στέλιος Φιλιάγκος για να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής….

11425779_1742791145948008_8156033731931778736_n
    Μείναμε λίγο στη Θάσο αλλά σίγουρα αυτή η μίνι απόδραση μας ανανέωσε. Και το καλύτερο ήταν ότι μπορούσαμε να παρευρεθούμε στη χαρά των φίλων μας, του Δημήτρη και του Μάκη Καστόπουλου και να γιορτάσουμε μαζί τους την τεράστια επιτυχία τους. Τους ευχόμαστε πολλές ακόμη επιτυχίες στο μέλλον και για εμάς… να επιστρέψουμε σύντομα στην καταπράσινη Θάσο για να ανακαλύψουμε τις υπόλοιπες ομορφιές της.